Böyük endirimlər Böyük endirimlər
az_langaz
ru_langru
Mağazalar
həftəiçi: 10:00 - 19:00

Askona məhsullarına 10 il zəmanət

 «Askona AZ» MMC zəmanət müddəti ərzində istismar qaydalarına riayət etməklə, istehsal olunan məhsulların keyfiyyətinin qüvvədə olan normativ-texniki sənədlərə (QOST(beynəlxalq standart), TŞ və s.) uyğunluğuna zəmanət verir.


«Askona AZ» MMC-nin məhsulları üçün zəmanət müddəti təşkil edir:

  • Döşəklər:

18 aya qədər (modeldən asılıdır, etiketdə və saytda model səhifəsində göstərilmişdir).

  • Çarpayılar, divan-çarpayıları, kreslolar və digər yumşaq mebellər:

1,5 ildən 10 ilə qədər.

  • Taxta və dəmir çarpayılar:

zəmanəti uzatmaq imkanı ilə 10 ilə qədər.


Məhsul kartında yazılmadığı halda, zəmanət müddəti aksesuarlara (top döşəklər, yastıqlar, üzlüklər, adyallar, yataq dəstləri və .s) və furniturlara tətbiq edilmir.



Uzadılmış Zəmanət


«Askona AZ» MMC zəmanət müddətindən sonra uzadılmış zəmanət verir:

  • 30-25 il - Bicoflex, Greather & Wells, Sleep Professor, Mediflex markalı döşəklər üçün qoruyucu üzlük alındıqda və istifadə edildikdə;

  • 3-25 yaş - Askona markalı döşəklər üçün (döşəyin modelindən asılı olaraq) qoruyucu üzlük alındıqda və istifadə edildikdə;

  • 10 il - Askona nümayəndələri tərəfindən quraşdırma xidmətini aldıqda ortopedik döşəkli divan və kreslo-çarpayıları üçün.


Uzadılmış zəmanət yuxarıda göstərilən bloklardaki istehsal qüsurlarına da zəmanət xidməti nəzərdə tutur. Uzadılmış zəmanət, materialların təbii aşınması nəticəsində yaranan qüsurları və ya onun istifadəsinə təsir etməyən qüsurları əhatə etmir. 

İstehsalçıya və ya nümayəndəliyə olan zəmanət xidməti üçün döşəyin qablaşdırılması və çatdırılması alıcı tərəfindən həyata keçirilir. 

Döşək təmiz və müvafiq yaxşı gigiyenik vəziyyətdə olmalıdır. 


Uzadılmış zəmanət satış qəbzi, zəmanət kartı və döşəyin təyinat etiketi təqdim edildikdə etibarlıdır.



İstehsal qüsurlarına aid deyil:


  • təbii materiallardan (kokos qabığı, lateks, pambıq, yun və s.) hazırlanan və istifadə edilən məhsullarda təbii materiala xas qoxunun olması;

  • döşəklər üçün ümumi ölçülərin icazə daxilində olmaması: eni/uzunluğu ±10 mm, hündürlüyü ±15 mm;;

  • dolğu ilə olan top döşəklər üçün icazə daxilində ümumi ölçülərin olmaması: ±10 mm eni/uzunluğu 1000 mm - daxil olmaqla, ± 20 mm eni/uzunluğu 1000 mm-dən çox, ±5 mm hündürlüyü 60 mm daxil olmaqla, ± 10 mm yuxarı hündürlükdə 60 mm-dən çox daxil olmaqla;

  • yüklənmə götürüldükdən (döşəkdən qalxdıqdan) sonra yaranan və əl ilə hamarlandıqdan sonra yox olan yumşaq elementlərin örtüklərində və üzlük materiallarında qırışlar, qeyri-bərabərlik və bükülmələr;

  • döşək örtüklərində istifadə zamanı əmələ gələn sıyrıqlar və tiftiklər;

  • yataq sahəsində dərinliyi 30 mm-dən az olan döşək büzülməsi (əyilməsi) (döşək səthini əllərinizlə hamarladıqdan sonra düz səthdə ölçüldükdə);



Zəmanət aşağıdakılara şamil edilmir:


Zəmanət müddəti aşağıdakılar nəticəsində zədələnmiş mallara şamil edilmir: 

  • Alıcı tərəfindən məhsulların istifadəsi qaydalarının və/və ya tövsiyələrin pozulması, 

  • məhsulların başqa məqsədlər üçün istifadəsi, 

  • məhsulların zədələnməsinə və ya məhv edilməsinə yönəlmiş hərəkətlər, qarşısıalınmaz hərəkətlər, 

  • habelə mexaniki, alıcının özünün etdiyi təmir izləri və ya dizayn dəyişikliyi zamanı zədələnmiş mallar üçün.



Zəmanətlə bağlı müraciət


“İstehlakçıların hüquqlarının müdafiəsi haqqında” qanuna uyğun olaraq, zəmanət müddəti ərzində qüsur aşkar edildikdə, alıcı təklif olunan formada ərizə ilə satıcıya və ya zəmanət talonunda göstərilən əlaqə nömrələrindən istifadə edərək səlahiyyətli təşkilata müraciət etməlidir. Satıcı /səlahiyyətli təşkilat, qüsurun səbəbini müəyyən etmək üçün alıcıdan malı qəbul etmək və məhsulun keyfiyyəti üzərində yoxlama aparmaq hüququna malikdir. Bu şərtə "Uzunmüddətli istifadədə olan məhsulların siyahısında, istehlakçı üçün pulsuz olan - qüsurların aradan qaldırılması və ya dəyişdirilməsi müddəti ərzində buna bənzər məhsul verilmir" uyğun olaraq yoxlanılan müddət ərzində alıcıya əvəzedici məhsul verilmir. İstehsal qüsuru olduğu zaman, alıcının tələbləri qanunla müəyyən edilmiş müddət ərzində ödənilməlidir.

Alıcı yoxlanışın nəticəsi ilə razılaşmadıqda, o, malın ekspertizasını keçirmək hüququna malikdir. Sınaq üçün müayinə zamanı məhsul məhv ola bilər. Ekspertizanın nəticələrinə görə istehsal qüsurunun olmaması müəyyən edildikdə, alıcı malın müayinəsi və bərpası üçün bütün xərcləri öz üzərinə götürür (əgər bu mümkündürsə).



Dəyişdirilmə və qaytarılma


Məhsul dəyişdirilə və ya geri qaytarıla bilər, əgər:

  • Sifarişin alınmasından 14 gündən çox vaxt keçməyibsə və ya siz məhsulu "Test Drive 30 Gün" kampaniyası zamanı almısınızsa.

  • Məhsulda çirklənmə və zədə yoxdur.

  • Sizdə məhsulun alınmasını təsdiq edən sənəd var.

  • Mallar istehlakçıların hüquqlarının müdafiəsi haqqında Azərbaycan Respublikasının qanununa uyğun olaraq dəyişdirilə bilər.

  • Əşya şəxsi sifarişlə hazırlanmayıb



İddianı necə təqdim etmək olar?


Askonada uyğun olmayan xidmət və məhsulların keyfiyyəti haqqında məlumatı shop@askonalife.az ünvanına və ya +994 (55) 3-555-777 nömrəsinə göndərə bilərsiniz. Məktubun mövzu hissəsində “Keyfiyyət iddiası” qeyd edin. Mətndə hansı məhsulu və hansı səbəbdən dəyişdirmək/qaytarmaq istədiyinizi mütləq qeyd etməlisiniz. Qeydiyyat zamanı göstərilən müqavilə nömrəsini, ad/soyad/ata adı, telefon nömrəsini yazın. Məktuba məhsulun qaiməsinin skan edilmiş şəklini və qüsurun fotoşəkilini əlavə edin: bu, vəziyyəti tez başa düşməyə və sizə ən qısa zamanda həll yolunu tapmağa imkan verəcəkdir.

Hər hansı bir sualınız varsa +994 (55) 3-555-777 nömrəsindən soruşun.